Na rozdiel od nakupovania v kamenných obchodoch máme už čoraz väčšie možnosti nákupu cez internet. Pre mnohých z nás je to pohodlnejší spôsob nakupovania preto ho aj mnohí veľmi obľubujú. Nemusíte nikam chodiť stačí ak si na internete vyhľadáte to, čo by ste si radi kúpili a už iba prechádzate rôznymi internetovými stránkami a vyberáte, čo by ste vložili do košíka. Takýto spôsob nakupovania je naozaj ľahký pretože aj keď je vonku zima, mráz, prší je jednoducho zlé počasie nemusíte nikam chodiť a pár klikmi si dokážete objednať akýkoľvek tovar.
Avšak nevýhodou online predaja je aj to, že daný výrobok, či už je to nejaké oblečenie, topánky alebo parfém, nemôžete naživo vyskúšať, a preto si iba môžete predstaviť, či by vám daná vec dobre sadla. Nepochybný problémom je aj to, že si objednáte nesprávnu veľkosť. Tovar vám príde domov a vy až tam zistíte, že vám daná vec vôbec nesadla. V takomto prípade by ste určite nemali dlho čakať s rozhodnutím, čo s danou vecou spravíte. Možností nemáte veľa buď ju predáte alebo podarujete niekomu inému alebo ju vrátite späť predajcovi. Preto by ste si stále pred tým, ako si objednáte nejakú vec z internete nemali zabudnúť prečítať obchodné podmienky predávajúceho a zároveň aj ako postupovať pri prípadnej reklamácií. Väčšina predajcov nemá problémy s primaním reklamácii alebo s vrátením tovaru, veď vždy je tu šanca, že sa niekomu objednaný tovar nemusí páčiť alebo s ním nie je spokojný. Pozor si treba dávať na predajcov, ktorí jednoducho neprimajú zakúpený tovar späť a odmietajú vám vrátiť peniaze. V takejto situácii vám nezostáva nič iné iba si zakúpený tovar nechať alebo predať niekomu inému. Ak patríte k tým, ktorým sa podarilo zakúpený tovar vrátiť späť a taktiež získať vaše peniaze späť jediné za čo ste si zaplatili dva krát je iba poštovné.